Danes je 21.11.2024

Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Ur. l. RS 996/2015, Pravilnik o vodenju in vzdrževanju davčnega registra, z dne 18.4.2015

Opozorilo: Neuradno prečiščeno besedilo predpisa predstavlja zgolj informativni delovni pripomoček. Osnovni predpis je povzet po PISRS (Pravno-informacijski sistem Republike Slovenije). Nadaljnje posodobitve so pripravljene v uredništvu založbe Verlag Dashöfer.
PRAVILNIK
o vodenju in vzdrževanju davčnega registra
1. člen
Ta pravilnik ureja vodenje in vzdrževanje davčnega registra, vsebino in obliko prijave za vpis v davčni register ter listine, na katerih temeljijo podatki, ki se vpisujejo v davčni register, prijavo sprememb in dopolnitev, način dajanja podatkov, prevzem podatkov, izdajo potrdila o vpisu ter dodelitev davčne številke in postopek izbrisa iz davčnega registra.
2. člen
(1)  Davčni register se vodi kot računalniška podatkovna baza s podatki o trenutnem stanju zavezancev in z zgodovino podatkov pred nastopom sprememb.
(2)  Davčni register se vodi na podlagi podatkov, ki jih predložijo zavezanci v prijavi za vpis, spremembo ali dopolnitev podatkov, in na podlagi podatkov, ki jih posredujejo upravljavci uradnih registrov, evidenc in zbirk podatkov, ter podatkov, ki jih ugotovi sam davčni organ.
3. člen
(1)  Za vzdrževanje podatkovne baze in upravljanje davčnega registra je pristojen Generalni finančni urad.
(2)  Podatki davčnega registra se vzdržujejo na podlagi prijav za vpis, sprememb