Posebnosti trženja in komunikacije po telefonu
Trženje po telefonu je ena od metod neposrednega trženja, pri čemer gre za načrtovano in kontrolirano uporabo telefona v prodajne in trženjske namene. Poudarek je na dvosmerni komunikaciji, saj lahko preko povratnih informacij takoj izvajamo spremembe.
Dogovoriti se za obisk pri zadovoljnem kupcu ni umetnost. Poklicati povsem neznanega človeka in mu svojo željo pokazati kot tako zanimivo, da pristane na pogovor, z nami pa je profesionalnost.
PREDNOSTI TELEFONSKE KOMUNIKACIJE
- neposrednost
- takojšnja reakcija
- interaktiven odnos
- osebno komuniciranje
- fleksibilnost
- možnost takojšnjega pojasnjevanja in usmerjanja pogovora
SLABOSTI TELEFONSKE KOMUNIKACIJE
- strah pred uporabo telefona
- vsiljivost, agresivnost
- avtomatski odzivnik
- (ne)dosegljivost v določenih dnevih v tednu (prazniki, dopusti, počitnice), urah v dnevu
- netaktnost klicateljev
- nedokumentiranost sporočila
!!
Temeljito preglejte spodnja navodila, izkoristite prednosti telefona (več možnih stikov na dan, nizki stroški , hitrost in prožnost, dokaz dobrega servisa, dobre možnosti vplivanja in takojšen odziv, odlične možnosti za pripravo) in že danes začnite preko njega uspešno tržiti svoje produkte ali storitve.
Pravila pridobivanja novih kupcev po telefonu
1. pravilo: POZITIVNA NARAVNANOST
Če imamo negativen odnos do telefoniranja neznani osebi, se bomo težko uspešno dogovorili za obisk (samo uresničujoča prerokba). Pomagajte si s predstavo o zadovoljnem kupcu. Preden ga pokličemo, se vprašajmo, kaj mu lahko ponudimo, da ga razveselimo. Spomnite se že doseženih uspehov.
2. pravilo: KONKRETNI CILJI
Natančno opredelite cilj pogovora.…